21.10.2010

Filmanalyse 1

Hei!

Nå har jeg bestemt meg for hvilken film jeg skal analysere først, og jeg valgte ”deUSYNLIGE”. Filmen ble produsert i 2007, og den ble regissert av Erik Poppe. Her finner du mer informasjon om filmen.



Bildet er hentet fra filmweb.no

Problemstilling: Hvilke virkemidler er brukt i filmen, og i hvliken grad påvirker det enkelte virkemidlet vår opplevelse av den?


Analysen kommer snart, så det er bare å følge med!
I mellomtiden kan dere sjekke ut traileren:

 -- Yvonne

7 kommentarer:

  1. Yvonne, jeg fant bloggen din!!! Okey, da, det var mest fordi du postet den på facebook.. Men deUsuynlige er KJEMPEFIN med store bokstaver og understrek (men det går ikke på blogspot=P). Masse masse lykke til!!<3 Hilsen Anna<3

    SvarSlett
  2. Sykt phett! L0L azm lizzom ! Ser dere har kommet i gang, Deilan <3

    Deres Mikkel Bye

    SvarSlett
  3. En god og tankevekkende film du har valgt, Yvonne. Gleder meg til å se hva du finner ut.

    SvarSlett
  4. Anna: Tusen takk! <3 Og det er bedre å finne den sent enn aldri! Vet, deUSYNLIGE er kjempefin, og det er en bra film å analysere også :) Mye spennende å skrive om i forbindelse med kronoligi osv.

    Mikkel: Vi er i full gang, vettu! :) Jeg liker forresten blandingen av ditt uformelle fjortisspråk i begynnelsen og din formelle avslutning! :D Ganske originalt! ;)

    Eva: Tusen takk! Jeg gleder meg egentlig litt til å skrive den analysen :)

    SvarSlett
  5. Å, jeg elsker den filmen! :) Gleder meg masse til å lese analysen!
    Stå på videre, analytikere!

    SvarSlett
  6. Can't wait! :)

    SvarSlett
  7. Lykke til! :)

    SvarSlett