14.11.2010

Ein analyse av reklamen "-takk for turen"

Reklamen "-takk for turen" er ein reklame for kvikk lunjs laga av Freia. Denne reklamen er eit produkt som er laga av Freia. Reklamen reklamerer for ein tursjokolade. Den ble vist på TV som gjer at målgruppa er alle som ser den. Produsentane gjer reklamen allmenngyldeg. Det vil seie at reklamen ikkje i hovudsak er retta mot ein spesiell gruppe, men den gjeld eit bredt publikum. Viss reklamen skulle vere retta mot ein gruppe ville det ha vore dei som liker å vere i naturen. fordi hovudfokuset er natur i denne reklamen. Reklamen er retta mot alle som likar sjokolade.

Føremålet med reklamen er at ein skal kjøpe dette produktet som i dette tilfelle er ein sjokolade. På reklamen ser vi at fokuset er natur i fyrste omgang. Det fyrste visuelle vi ser er eit iddyllisk heim på fjellet. Kor ein man kjem ut klar for ein tur. Reklamen har eit veldig klart tema, som er natur. Det er her hovudfokuset til reklamen ligg.

Reklamen er ganske balansert satt opp. Det vil seie at annonsen startar med ein litan filmsnutt. Det byrjar med eit iddylisk heim på fjellet. Kor ein man kjem ut, klar for ein tur. Mannen går ein tur på fjellet og ved høglandet. Som ein kan sjå blir filmen vist frå forskjellege vinklar som tar fokuset bort fra manen og til naturen. På slutten av filmen kjem teksten " For alle som gjør det mulig" og til slutt " Takk for turen". Denne reklamen gjer slik at ein får lyst på produktet som vart reklamert for. I dette tilfelle er det sjokolade. Kvikk lunsj er ein sjokolade som vi i Noreg eter etter ein tur. Dette brukar Produsentene medviten som eit verkemiddel. Istaden for å dra på tur gir denne reklamen deg denne opplevinga, så det einaste du treng å gjere er å kjøpe produktet.

I reklamen for kvikk lunsj av Freia er denne reklamen annleis. Det er ikkje brukt farger som eit verkemiddel. Istaden let reklamen naturen snakka for sig sjølv. Det finnes ikkje noko overskrift i denne reklamen, men ein etter tekst som viser kva for nokre produkt det er. Reklamen spel heller på noko ein kvar nordmann kjenner seg igjen i, nemleg det som definerer det typisk norske. Som i dette tilfelle er fjell, dal og sne. Annonsen har eit klart samspel mellom musikk, natur og det idylliske. Songen som ble teken i bruk i reklamen, spel ein viktig rolle. Songen som er brukt handlar om natur, som gjer songen veldig relevant til annonsen.

Når ein ser denne annonsen får vi sjå forskjellege naturfenomen som er eit særpreg for Noreg. Sidan tema i reklamen er natur, kan ein få inntrykk av at produktet som det reklameres for er eit naturlig produkt. Dette er eit verkemiddel som styrkjer kjøpegleda hos motakaren. Eit naturleg produkt er noko som opptek en kvar person. Og som gjer interessa stor.

Annonsen prøvar å påverke dei som ser reklamen til å kjøpe produktet som er kvikk luns fra Freia melkesjokolade. Verkemiddelet er tilpassa føremålet med reklamen på ein veldig god måte. Som eg nemnde tildeg er kvikk lunsj noko ein eter etter ein har vore på tur, og på reklamen er tema tur. Verkemiddla samsvarar budskapet i annonsen.

Denne reklamen er ein god reklame. Ein føler at ein høyrar til reklamen. På Grunn av naturen som speglar det Norske naturen. Reklamen er nokså presis i sitt bodskap. Annonsen er enkel og grei å henge saman seg til. Som gjer denne reklamen vellykka. Resultatet av dette vart eit godt framstelt reklame.

5 kommentarer:

  1. Bra analyse Haroun! :D

    SvarSlett
  2. Analysen er helt ok, Haroun, men jeg synes at du kunne illustrert dette innlegget mer? Lenke til reklamen på YouTube? Et bilde? Det er vanskelig for leseren å henge med på analysen hvis ikke en kan se den. Men du har flere gode poeng som du forfølger og skriver om på en fin måte!

    SvarSlett
  3. Bra, Haroun! Denne analysen har veldig god nynorsk!

    SvarSlett
  4. Caroline Ø18/11/10 20:41

    Kjempe bra, Horoun! Du har gode poenger, og skriver veldig bra :)

    SvarSlett
  5. Jeg ville ikke kalle dette en veldig god analyse, det eneste du skriver om er naturen, og du gjentar deg selv gjennom hele teksten. Du skriver ikke noe om symboler for eksempel, det er ganske viktig i en analyse. Hvilken klasse gikk(går) du i da du skrev analysen? Vil du fortelle hvilken karakter du fikk?

    SvarSlett