16.11.2010

Har du lyst til å se Sin City?

Hei, alle sammen!

I analysen min av Sin City fikk jeg flere kommentarer om at mange fikk lyst til å se filmen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle minne alle fra Sandvika VGS om at det skal være en filmframvisning av Sin City den 14. desember klokken 16. Framvisningen er i auditorium 1.

Før filmen skal en av lærerne på skolen (Bjarne Thorsen) ha et introduserende foredrag, og det blir helt sikkert veldig interessant og morsomt! Dette synes jeg er et kjempegodt tiltak fra skolen sin side, og jeg oppfordrer alle elevene til å støtte opp om det slik at det fortsetter! Tilbudet er gratis, og det blir til og med servert popcorn.

Ikke gå glipp av denne unike muligheten!

Mens dere venter på 14. desember, kan dere kose dere med traileren:




-- Yvonne

3 kommentarer:

  1. Jeg skal dit! Lurt å legge inn slikt :)

    SvarSlett
  2. Lektor Thorsen17/11/10 10:54

    Så bara at dere også sprer nyhetene om dette.

    SvarSlett
  3. Fint! Håper det kommer mange elever på neste visning! Og ansatte!

    SvarSlett